Alegerea modalitatii de transport

Inainte de finalizarea comenzii aveti posibilitatea de a selecta modul de transport: curierat rapid sau livrare directa Oradea (daca sunteti din Oradea). Metoda pe care o alegeţi determina termenul in care coletul va ajunge la dumneavoastra şi valoarea taxelor de transport.

Tarife transport
  • 25 Ron * – Curier rapid;
  • 0 RON – Pentru o comanda a carei valoare este mai mare de 500 RON, indiferent de metoda de transport aleasa.

* in orice localitate din Romania, indiferent de numarul de km distanta pana la cel mai apropiat oras daca localitatea de livrare se afla in raza de actiune a agentiei de curierat.

Durata livrarii

Factorii care determina termenul de livrare constau in: intervalul orar in care a fost plasata comanda, disponibilitatea in stoc a produselor comandate, interdependenta produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile la momentul respectiv in stoc ) si distanta de livrare. Timpul de livrare estimativ difera de la produs la produs si poate fi intre 2 - 10 zile lucratoare.

La produsele disponibile numai la comanda, echipa noastra va stabili impreuna cu clientul termenul de livrare pentru produsele comandate.

Verificarea si acceptarea produselor

Cumparatorul are obligatia sa verifice la livrare din punct de vedere cantitativ, calitativ si a integrității, supra coletele, coletele, ambalajele si produsele cu accesoriile care le însoțesc, pe baza etichetarii acestora.

In cazul in care la momentul livrării supra coletul, coletul sau ambalajul in care este livrat produsul comandat prezinta urme de lovire, semne de deteriorare, zgarieturi, scotch aplicat pentru mascarea unor posibile deteriorări, Cumparatorul are obligația de a solicita deschiderea supra coletul, coletul sau ambalajul in care este livrat produsul comandat si de a verifica in prezenta agentului de livrare (curierului) integritatea produsului livrat cu accesoriile care-l însoțesc. In cazul in care, urmare a verificarii, produsul si sau accesoriile care însoțesc produsul livrat este deteriorat sau prezinta urme de lovire, semne de deteriorare, zgarieturi, indoituri, sau orice alte neconformități, Cumparatorul are dreptul sa refuze primirea acestuia si, in cazul in care își exprima aceasta optiune, va avea obligația de a solicita agentului de livrare (curierului) restituirea coletului către Vanzator si încheierea unui Proces-verbal de situație in care sa se constate neconformitatea livrării, respectiv starea supra coletul, coletul sau ambalajul in care este livrat produsul comandat si starea produsului livrat cu accesoriile care-l însoțesc. Proces-verbal de situație va fi semnat de către Cumparator si agentul de livrare si va fi transmis Vanzatorului pe adresa office@decoliving.ro in termen de 24 de ore de la încheierea lui.

Neîndeplinirea de către Cumparator a obligatiilor prevăzute mai sus si/sau după caz opțiunea Cumparatorului de a nu refuza primirea coletului, respectiv a produsului si sau accesoriilor care însoțesc produsul livrat deteriorat sau care prezinta urme de lovire, semne de deteriorare, zgarieturi, indoituri, sau orice alte neconformități, îl exonereaza pe Vanzator de orice obligație de a înlocui produsul si sau accesoriilor care însoțesc produsul sau de a-l despagubi pe Cumparator in vreun fel.

Produsele receptionate se considera acceptate fara rezerve si orice reclamatie ulterioara din punct de vedere cantitativ, calitativ si a integrității este nula si nu va fi luata in considerare.

Pentru produsele receptionate care nu sunt conforme cu specificatiile tehnice din fișa de produs sau din manualele tehnice care însoțesc produsul, Cumparatorul are obligația de a sesiza in scris aceste neconformitati pe adresa de e-mail office@decoliving.ro in termen de maxim 48 de ore de la recepționarea acestora. Orice reclamatie ulterioara este nula si nu va fi luată in considerare.

Echipa decoliving.ro iti sta la dispozitie cu raspunsuri la intrebarile tale pentru ati face cumparaturile cat mai placute.