1. Informatii generale

1.1. Site-ul Decoliving.ro este proprietatea companiei S.C. SMART ECOMMERCE SRL, societate cu capital integral roman ce are sediul in Municipiul Oradea, strada Dumitru Chirila, nr. 45, parter, biroul nr. 1, judetul Bihor, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bihor sub nr. J05/2153/2016, avand codul de inregistrare fiscala nr. RO36811445, email: office@decoliving.ro.

1.2. Orice solicitare referitoare la procesul de plasare a comenzilor, livrare, retururi precum si la produsele si serviciile disponibile online pe www.decoliving.ro, ne puteti contacta la telefon 0723268500, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 - 18:00 sau pe email la adresa office@decoliving.ro.

1.3. Prin utilizarea site-ului www.decoliving.ro si/sau al oricarui alt serviciu si/sau produs oferit, se considera ca ati citit, inteles si acceptat integral termenii si conditiile de utilizare ale site-ului. Site-ul www.decoliving.ro se supune legilor din Romania. De asemenea, plasarea unei comenzi catre S.C. SMART ECOMMERCE SRL in cadrul site-ului www.decoliving.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din prezentul Document.

1.4. Informatiile furnizate catre S.C. SMART ECOMMERCE SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. S.C. SMART ECOMMERCE SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incureajaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

1.5. Produsele comercializate prin intermediul www.decoliving.ro sunt noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate (in acest caz este mentionat foarte clar motivul pentru care produsul a fost resigilat) iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si dupa caz de certificat de garantie oferit de producator.

1.6. Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.

1.7. Pentru furnizarea produselor ce se produc pe baza de comanda se poate solicita achitarea unui avans in valoare de cel putin 20% din valoarea produsului.

1.8. In cazul furnizarii de produse la care face referire art. 16 literele b – j din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, nu se accepta dreptul la retragere din contractul la distanta si returnarea produselor.

1.9. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda.  S.C. SMART ECOMMERCE SRL va emite catre Cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

1.10. S.C. SMART ECOMMERCE SRL isi rezerva dreptul de a anula comenzile incomplete sau facute fara informatii de baza (de exemplu: nume cumparator, telefon de contact, adresa de email, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitate de plata).

1.11. In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.

1.12. Comanda online plasata de consumator si confirmarea de plasare a comenzii, nu presupune rezervarea produselor si nici acceptarea automata a comenzii de catre Vanzator. Comenzile online plasate de consumator vor fi preluate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem si dupa verificarea conformitatii si a stocului vor putea fi acceptate de catre Vanzator printr-un mesaj de confirmare a comenzii transmis catre Cumparator pe un suport durabil. O comanda care contine un produs cu statusul: in stoc, poate sa nu fie confirmata in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata in prealabil o alta comanda, inainte ei din punct de vedere cronologic, astfel stocul epuizandu-se.

1.13. S.C. SMART ECOMMERCE SRL isi rezerva dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare prealabila.

1.14. S.C. SMART ECOMMERCE SRL isi rezerva dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau care au in istoricul comenzilor livrari refuzate.

1.15. S.C. SMART ECOMMERCE SRL isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara a fi necesara o notificare prealabila.

1.16. Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

1.17. S.C. SMART ECOMMERCE SRL in calitate de proprietar si operator al site-ului va depune toate diligentele in vederea mentinerii acuratetii si corectitudinii informatiilor expuse pe site. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, societatea precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard; unele specificatii si caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa societatea face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

2. Definirea termenilor

Magazin online / Sitewww.decoliving.ro.

Vanzator – SMART ECOMMERCE SRL, societate cu capital integral roman ce are sediul in Municipiul Oradea, strada Dumitru Chirila, nr. 45, parter, biroul nr. 1, judetul Bihor, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bihor sub nr. J05/2153/2016, avand codul de inregistrare fiscala nr. RO36811445, email: office@decoliving.ro, in calitate de Profesionist.

Cumparator – persoana fizica si/sau persoana juridica, precum si orice entitate juridica reglementata care in urma unei comenzi acceptate de Vanzator este inscrisa in partea introductiva a facturii sub titlul de Cumparator.

Utilizator – persoana fizica si/sau persoana juridica, precum si orice entitate juridica reglementata, inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la continutul site-ului www.decoliving.ro, prin orice mijloc de comunicare.

Consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre Utilizator si istoricul Cumparatorului in site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri, etc.).

Nume utilizator – denumire prin care un anumit Utilizator se inregistreaza pe site prin crearea unui cont personal.

Produs – orice bun corporal mobil, cu exceptia bunurilor vandute prin executare silita sau valorificate ca urmare a aplicarii prevederilor legale, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului, ca urmare a finalizarii comenzii prin confirmarea de livrare emisa de Vanzator.

Produse realizate conform specificatiilor clientului - orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza optiunilor individuale sau a deciziei clientului.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada de timp stabilita de Vanzator.

Comanda – documentul electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul este de acord sa primeasca bunuri si servicii si sa faca plata acestora, dupa ce Vanzatorul este de acord sa livreze bunurile si serviciile ca urmare a finalizarii comenzii prin confirmarea de livrare emisa de Vanzator.

Contract de vanzare – contractul in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora. In urma unei comenzi valide, confirmata spre livrare de catre Vanzator, contractul de vanzare la distanta se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentel primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.

Contract la distanta - contractul incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractual.

Garantie comerciala - orice angajament din partea profesionistului sau a unui producator (denumit in continuare garantul) fata de consumator, in plus fata de obligatiile legale prevazute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu este legata de conformitate.

Drepturi de proprietate Intelectuala – know-how, dreptul de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Review – o evaluare scrisa de catre Cumparatorul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Cumparator vis-a-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii de Utilizare.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun si/sau serviciu de catre Vanzator, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator sau a serviciilor de curierat agreat de catre Vanzator.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

3. Conditii de utilizare a site-ului www.decoliving.ro

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei comenzi ii este permis oricarui Client/Utilizator/Cumparator, cu conditia ca actiunile acestuia sa nu prejudicieze in vreun fel SC SMART ECOMMERCE SRL si site-ul pe care il operam. Prin lansarea unei comenzi pe site, telefonic sau prin serviciul de chat, in cazul in care acest serviciu este disponibil, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.

3.2. SMART ECOMMERCE SRL isi rezerva dreptul de a limita accesul in vederea efectuarii unei comenzi (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate, in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client (plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, plasarea de comenzi care ulterior sunt anulate sau modificate, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc) , accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel SMART ECOMMERCE. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.

3.3. Fiecare Utilizator poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Utilizatori/Clienti. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Utilizatori/Clienti, SMART ECOMMERCE isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului/Utilizatorului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.

3.4. SMART ECOMMERCE va putea denunta unilateral si va putea anula automat comanda efectuata de catre Client/Utilizator, chiar si fara notificare prealabila, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • Esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • Activitatea Clientului poate produce daune site-ului, societatii operatoare si /sau partenerilor sai;
  • Clientul foloseste site-ul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi SMART ECOMMERCE ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • Livrari esuate din culpa Clientului;
  • alte motive justificate (de ex.: plasarea si renuntarea nejustificata la comenzi).

3.5. In zonele din site care permit adaugarea continutului de catre utilizatori, respectiv zona de comentarii, acestia vor introduce pe site doar continut legal si moral, rezervandu-ne dreptul de a modera / cenzura comentariile.

4. Pretul produselor

4.1. Pretul fiecarui produs si dupa caz toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele postale sau de orice alta natura sunt specificate pe pe site-ul www.decoliving.ro. Pretul produselor si taxele aferente se regasesc in comanda emisa de Cumparator.  S.C. SMART ECOMMERCE SRL va emite catre Cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

4.2. In cazul in care un produs este listat cu un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primite de la furnizori, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii. Totodata, ne rezervam dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita in prealabil. In acest caz banii vor fi returnati in cel mai scurt timp.

5. Comanda produselor

5.1. Clientul poate efectua comanda produselor comercializate online intrand pe site-ul www.decoliving.ro. Clientul se inregistreaza in site pe baza unui user si a unei parole unice, selecteaza produsele, isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile magazinului online www.decoliving.ro, apoi apasa butonul „adauga in cos”. In „cosul meu”, clientul are posibilitatatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului "trimite comanda". Pasi privind comanda o gasiti in sectiunea de informatii utile: Cum comand.

5.2. Odata cu finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

5.3. Inregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferma ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.

5.4. Vanzatorul va informa Clientul/Cumparatorul asupra stadiului comenzii sale, prin urmatoarele mesaje distincte: (i) Inregistrarea (preluarea) comenzii – „Comanda in curs de pregatire”; (ii) dupa caz, Anularea comenzii – „Anulata” sau Confirmarea comenzii „Comanda confirmata”; (iii) Livrarea comenzii – „Comanda in curs de livrare”; (iv) Finalizata – „Comanda livrata” .

5.5. Daca Clientul a primit mesajul privind Inregistrarea (preluarea) comenzii – „Comanda in curs de pregatire”, inseamna ca comanda sa a fost iregistrata (preluata) si urmeaza sa fie verificata de catre Vanzator cu privire la conformitatea ei, la corectitudinea pretului si a produselor cuprinse in comanda ori la disponibilitatea stocului,, putand ca ulterior sa primeasca, dupa caz, fie un mesaj de anulare a comenzii – „Anulata” sau fie un mesaj de confirmare a comenzii „Comanda confirmata” si ulterior de livrare a comenzii „Comanda in curs de livrare” la momentul predarii produselor catre transportator (curier). Important: Mesajul privind „inregistrarea (preluarea) comenzii” are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii !

5.6. Daca Clientul a primit mesajul de anulare a comenzii, inseamna ca comanda sa a fost anulata de catre Vanzator ca urmare a neconformitatii comenzii si/sau ca urmare a indisponibilitatii produsului prevazut in comanda.

5.7. Daca Clientul a primit mesajul de confirmare a comenzii „Comanda confirmata”, inseamna ca Vanzatorul a acceptat comanda Clientului si urmeaza sa o livreze in termenul maximal prevazut de art. 18 alin. 1 din OUG 34/2014 sau in termenul agreat cu Clientul. Pentru evitarea oricaror neclaritati, acceptarea unei comenzi se considera indeplinita atunci cand Clientul a primit o confirmare scrisa privind disponibilitatea si livrarea produselor (e-mail, SMS) pe suport durabil din partea Vanzatorului. Inainte de a accepta (valida) comanda si/sau inainte de a expedia produsele, SMART ECOMMERCE are dreptul sa contacteze Clientul/Cumparatorul, prin orice mijloc disponibil (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala a datelor sale de identificare si livrare.

5.8. Comanda acceptata de Vanzator, implica o acceptare completa a termenilor si conditiilor comenzii de catre Cumparator, fara a necesita o confirmare prealabila sau ulterioara din partea Cumparatorului, si prin urmare Contractul la distanta este considerat incheiat in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, pe suport durabil prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de livrare a comenzii.

5.9. Contractul de vanzare presupune indeplinirea obligatiilor corelative ale partilor, respectiv obligatia Vanzatorului de livrare a produselor si obligatia Cumparatorul de preluarea a produselor si de plata a pretului. Prin urmare, orice solicitare de incetare a Contractului de vanzare, printr-o cerere de anulare a comenzii din partea Cumparatorului, nu este posibila fara acordul prealabil al Vanzatorului.

5.10. In cazul in care, Cumparatorul isi manifesta intentia de incetare a Contractului de vanzare prin anularea comenzii, dupa ce comanda sa a fost predata de catre Vanzator curierului pentru livrare, sau refuza nejustificat preluarea comenzii de la curier, Vanzatorul va fi indreptatit sa obtina/retina de la Cumparator recuperarea tuturor sumelor care au fost avansate in vederea livrarii comenzii respective.

5.11. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de SMART ECOMMERCE Clientul/Utilizatorul va fi informat asupra acestui fapt imediat ce se cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 14 zile de la notificarea Clientului/Utilizatorului in contul bancar oferit de catre client in formularul de returnare.

5.12. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului/Utilizatorului. Clientul/Utilizatorul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe contact@decoliving.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii, dupa cum urmeaza:

  • Clientul renunta la un produs si notifica SMART ECOMMERCE inainte de expedierea comenzii;
  • Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, inainte de expedierea comenzii;
  • Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare;
  • Modificarea adresei de livrare inainte de expedierea comenzii;
  • Cumularea comenzilor (valabil doar pentru comenzile cu plata la livrare) cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind "comanda anulata", iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea;
  • Modificarea metodei de plata; (Important: Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora);
  • Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).

5.13. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

5.14. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

5.15 Unele dintre produse beneficiaza de anumite discounturi/bonusuri in momentul in care sunt achizitionate in cadrul aceleeasi comenzi impreuna cu un alt produs. Aceste discounturi se pot vedea si in confirmarea de comanda primita de catre client si se distribuie valoric pe cosul de produse inclus in promotie. Promotia este valabila doar daca clientul pastreaza comanda cu pachetul de produse alese initial. Daca renunta la unul dintre produsele din pachet, promotia nu se mai pastreaza si reducerea aplicata se anuleaza. Produsul pentru care clientul isi pastreaza optiunea de comanda revine pe pretul integral, urmand ca acesta sa fie pretul achitat in momentul onorarii comenzii.

5.16. Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5.17. Dupa achizitionarea unui bun sau serviciu, Cumparatorului i se va putea solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor bunurilor.

6. Plata produselor

6.1. Clientul poate achita contravaloarea produselor comandate printr-una dintre urmatoarele modalitati, in functie de optiunea clientului:

  • Plata online cu card ( card personal sau al societatii Cumparatoare, in conditii de deplina securitate, fara a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzactii; platile se realizeaza prin intermediul operatorului EuroPayment Services - EuPlatesc.ro);
  • Ordin de plata in contul RO84BACX0000001694728000, deschis la UNICREDIT BANK SA, in baza facturii proforme emise de catre Vanzator;
  • Numerar la livrare (plata va fi facuta in lei conform pretului Contractului si se va face la comisionarul care efectueza livrarea). Modalitatea de plata cu numerar la livrare nu este disponibila pentru comenzi online a caror valoare cu TVA este mai mare de 5000 Lei.

6.2 Pentru achizitionarea produselor ce se produc pe baza de comanda ferma se poate solicita achitarea unui avans in valoare de cel putin 20% din valoarea produsului care se va achita anterior pe baza facturii proforme anterior confirmarii de catre Vanzator a comenzii.

7. Livrarea produselor

7.1.  Livrarea produselor se realizeaza numai pe teritoriul Romaniei, la adresa de livrare definita de catre Cumparator in formularul de comanda, utilizand curieratul agreat de Vanzator.

7.2. Produsele se livreaza in ambalajul original, sigilat, al producatorului si pot fi asigurate contra cost pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

7.3. Produsele se pot livra demontate (cu exceptia produselor realizate dintr-o singura componenta), in colete, pentru a putea fi transportate in siguranta.

7.4. Vanzatorul si/sau curierul Vanzatorului va putea oricand anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

7.5. In cazul in care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul a pierit sau a fost deteriorat pe parcursul livrarii si nu poate fi inlocuit cu un produs identic intr-un termen rezonabil, Vanzatorul va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 zile calendaristice.

7.6. Livrarea comenzii se va face in cel mai scurt timp posibil, fara insa a depasi termenul prevazut de art. 18 alin. 1 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. In cazul produselor realizate pe baza de comanda ferma, sau cu specificatii neuzuale sau realizate hand made, termenul de livrare va fi comunicat de catre Vanzator doar dupa obtinerea unui termen de la Producator.

7.7. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare,Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la noul termen estimat de finalizare a livrarii, iar Cumparatorul va avea dreptul de a solicita efectuarea livrarii in acest nou termen suplimentar, corespunzator circumstantelor. Daca totusi Vanzatorul nu livreaza produsele in noul termenul suplimentar, Cumparatorul are dreptul la rezolutiunea contractului.

7.8. In cazul in care Cumparatorul a transmis eronat datele legate de facturarea sau livrarea produselor, Vanzatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului.

7.9. Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 500 Ron. Pentru comenzi mai mici de 500 Ron, se percepe un cost fix de transport de 25 Ron. La acest cost fix de 25 Ron se adauga costul fix perceput de compania de curierat pe kilometrii suplimentari in cazul in care localitatea de livrare nu se afla in raza de actiune a agentiei de curierat. In cazul comenzilor care contin produse voluminoase (precum: saltele, cabine de dus, etc) sau cu o greutate ce depaseste 20 kg Vanzatorul va putea solicita Cumparatorul achitarea un cost de transport in cuantum de 70 de lei/colet.

8. Verificarea si acceptarea produselor

8.1.  Cumparatorul are obligatia sa verifice la livrare din punct de vedere cantitativ, calitativ si a integrității, supra coletele, coletele, ambalajele si produsele cu accesoriile care le însoțesc, pe baza etichetarii acestora.

8.2. In cazul in care la momentul livrării supra coletul, coletul sau ambalajul in care este livrat produsul comandat prezinta urme de lovire, semne de deteriorare, zgarieturi, scotch aplicat pentru mascarea unor posibile deteriorări, Cumparatorul are obligația de a solicita deschiderea supra coletul, coletul sau ambalajul in care este livrat produsul comandat si de a verifica in prezenta agentului de livrare (curierului) integritatea produsului livrat cu accesoriile care-l însoțesc. In cazul in care, urmare a verificarii, produsul si sau accesoriile care însoțesc produsul livrat este deteriorat sau prezinta urme de lovire, semne de deteriorare, zgarieturi, indoituri, sau orice alte neconformități, Cumparatorul are dreptul sa refuze primirea acestuia si, in cazul in care își exprima aceasta optiune, va avea obligația de a solicita agentului de livrare (curierului) restituirea coletului către Vanzator si încheierea unui Proces-verbal de situație in care sa se constate neconformitatea livrării, respectiv starea supra coletul, coletul sau ambalajul in care este livrat produsul comandat si starea produsului livrat cu accesoriile care-l însoțesc. Proces-verbal de situație va fi semnat de către Cumparator si agentul de livrare si va fi transmis Vanzatorului pe adresa office@decoliving.ro in termen de 24 de ore de la încheierea lui.

8.3. Neîndeplinirea de către Cumparator a obligatiilor prevăzute la art. 8.2. de mai sus si/sau după caz opțiunea Cumparatorului de a nu refuza primirea coletului, respectiv a produsului si sau accesoriilor care însoțesc produsul livrat deteriorat sau care prezinta urme de lovire, semne de deteriorare, zgarieturi, indoituri, sau orice alte neconformități, îl exonereaza pe Vanzator de orice obligație de a înlocui produsul si sau accesoriilor care însoțesc produsul sau de a-l despagubi pe Cumparator in vreun fel.

8.4. Produsele receptionate se considera acceptate fara rezerve si orice reclamatie ulterioara din punct de vedere cantitativ, calitativ si a integrității este nula si nu va fi luata in considerare.

8.5. Pentru produsele receptionate care nu sunt conforme cu specificatiile tehnice din fișa de produs sau din manualele tehnice care însoțesc produsul, Cumparatorul are obligația de a sesiza in scris aceste neconformitati pe adresa de e-mail office@decoliving.ro in termen de maxim 48 de ore de la recepționarea acestora. Orice reclamatie ulterioara este nula si nu va fi luată in considerare.

9. Garantia produselor

9.1. Produsele comercializate de catre site-ul www.decoliving.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj original si vor fi insotite de certificatul de garantie emis direct de catre producator. Certificatul de garantie contine instrunctiunile generale de utilizare si conditiile de garantie. Garantia se acorda de catre producator. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa office@decoliving.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei.

10. Exercitarea dreptului de retragere si de returnare a produselor

10.1. Cumparatorul persoana fizica (denumit in cele ce urmeaza “consumatorul”) beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, nu se accepta dreptul la retragere din contractul la distanta si returnarea produselor.

10.2. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, sau: (i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs; (ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese; (iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;

10.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca se retrage din contract si returneaza produsele achizitionate, prin una din urmatoarele modalitati:

  • Prin utilizarea modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul decoliving.ro in sectiunea returnarea produselor;
  • Prin a face orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract.

10.4. Cumparatorul care a notificat Vanzatorul conform art 10.3. de mai sus, ii revine obligatia de a se asigura ca produsele la care a facut referire in cererea sa au fost returnate in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre SMART ECOMMERCE SRL.

10.5. SMART ECOMMERCE SRL poate oferi ridicarea returului de catre compania de curierat cu care are contract si acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate (indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ca si procedura de fidelizare, situatie in care Cumparatorul se va asigura ca impacheteaza corespunzator produsele returnate pentru protejarea pe perioada transportului si a manipularii. In cazul in care Cumparatorul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este Mun, Oradea str. Dumitru Chirila, nr. 45, jud. Bihor si se va aplica art. 13 alin. 3 si art. 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, respectiv Cumparatorul are obligatia de a suporta costurile directe legate de returnarea produselor, de a achita in mod direct costurile aferente transportului. Pentru evitarea oricaror neintelegeri, plata transportului nu se face la adresa de returnare a produselor si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatarul SMART ECOMMERCE.

10.6. Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, si astfel Cumparatorul va fi indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse, daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (precum dar nu limitativ: nu au toate componentele, prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

10.7. Daca Cumparatorul nu impacheteaza corespunzator produsele returnate pentru protejarea pe perioada transportului si a manipularii, este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor (material, dimensiuni etc.). SMART ECOMMERCE isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

10.8. SMART ECOMMERCE va putea amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii.

10.9. Cumparatorul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform art. 10.2.;
  • In cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele);
  • In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar;
  • In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile):
    • Costumele de baie si articolele de tip lenjerie intima trebuie sa aiba in continuare sigiuliul de igiena;
    • Produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari sau urme de purtare;
    • Articolele pot fi probate, insa din motive de igiena sigiliul/autocolantul nu trebuie sa fie indepartat;
    • Articolele de lenjerie intima din silicon (adezive) nu pot fi returnate daca ambalajul a fost desfacut;
    • Bijuteriile si accesoriile pentru par nu pot fi returnate daca ambalajul a fost deteriorat;
    • In cazul seturilor de lenjerie pachetul trebuie sa fie nedesfacut si nu se pot returna seturi incomplete sau articole separate.
  • In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • f.In cazul produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • In cazul produselor alimentare si bauturilor, conform dispozitiilor art. 3.3.i) din OUG 34/2014.

10.10. Cumparatorul care renunta la un produs, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

11. Drepturi de proprietate intelectuala

11.1. Continutul site-ului www.decoliving.ro, astfel cum este definit in preambul - texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email - apartine S.C. SMART ECOMMERCE S.R.L., fiind protejat de legea drepturilor de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.

11.2. Este strict interzisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, fara acordul prealabil al S.C. SMART ECOMMERCE S.R.L..

11.3. Orice incercare de orice natura de modificare a imaginii si informatiilor din prezentul site, se pedepseste conform legii.

12. Prelucrarea datelor cu caracter personal si confidentialitate

12.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, S.C. SMART ECOMMERCE S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

12.2. Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor / clientilor (Cumparatorilor) privind situatia contului lor de pe decoliving.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.

12.3. Este necesar sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea noastra de a va putea livra produsele.

12.4. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre SMART ECOMMERCE SRL si NU vor fi comunicate catre terti, cu exceptia companiilor partenere: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, asiguratori, cu obligativitatea pastrarii confidentialitatii din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare.

12.5. Prin abonarea la serviciul Newsletter, va exprimati dorinta de a primii informatii despre produsele si serviciile oferite de SMART ECOMMERCE SRL. Dezabonarea la serviciul Newsletter se poate face oricand prin transmiterea unui email in acest sens.

12.6. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la SMART ECOMMERCE SRL. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. *orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; *orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

12.7. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

12.8. S.C. SMART ECOMMERCE S.R.L. garanteaza ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

12.9. S.C. SMART ECOMMERCE S.R.L. va asigura securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic.

13. Utilizarea de cookie-uri

13.1. Site-ul www.decoliving.ro foloseste Google Analytics, un serviciu de analiza web furnizat de Google. Google Analytics foloseste “cookies”, care sunt fisiere text plasate in computer, pentru a ajuta site-ul sa analizeze modul in care utilizatorii il folosesc. Informatiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de catre dvs. a site-ului (inclusiv adresa dvs. IP), vor fi transmise si stocate de Google pe serverele din Statele Unite. Google va folosi aceste informatii in scopul de a evalua utilizarea de catre dvs. a site-ului nostru, intocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii de site si furnizarea de alte servicii legate activitate si de utilizarea internetului pe www.decoliving.ro. Google poate transfera aceste informatii unor terte parti, in cazul in care acest lucru este solicitat prin lege, sau in cazul in care terte parti afecteaza procesul de informatii cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date detinute de catre Google. Aveti dreptul sa refuzati utilizarea de cookie-uri prin selectarea setarilor corespunzatoare in browser-ul dvs., cu toate acestea, va rugam sa retineti ca, daca realizati aceste setari este posibil sa nu puteti avea acces la functionalitatea deplina a site-ului www.decoliving.ro. Prin utilizarea acestui site web, sunteti de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Google in modul si in scopurile mentionate mai sus.

14. Utilizarea de newslettere

14.1. Newsletterele sunt mesaje de promovare a produselor sau a diverselor campanii de reduceri ce va sunt transmise direct de catre echipa SMART ECOMMERCE S.R.L. sau prin intermediul partenerilor specializati.

14.2. La momentul in care, va creati un cont pe site-ul www.decoliving.ro, aveti posibilitatea sa va exprimati acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre dumneavoastra, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea SMART ECOMMERCE S.R.L. in acest sens la adresa de email office@smartecommerce.ro.

15. Legea aplicabila si solutionarea conflictelor

15.1. Prezentul contract este supus legii romane.

15.2. Eventualele litigii aparute intre SMART ECOMMERCE si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila prin intermediul procedurii de mediere prevazute de legea 192/2006 modificata prin legea 115/2012.

15.3. in cazul, in care acest lucru este imposibil de realizat, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Oradea.